Wydział Inżynierii Zarządzania

Zarządzanie marką terytorialną

Zarządzanie marką terytorialną Politechnika Białostocka Wydz

Kreowanie marki miejsca to obecnie klucz w osiąganiu sukcesu danej jednostki terytorialnej – miasta, gminy, regionu. Współcześnie walka o klientów dotyczy nie poziomu cen, czy jakości oferty terytorialnej, ale serc i umysłów odbiorców, przedstawicieli poszczególnych grup docelowych.

Można powiedzieć, że konkurencja pomiędzy miastami/regionami jest zatem walką o odczucia pożądanych grup docelowych oraz o właściwą ocenę aktywności miejskich.

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.