Wydział Inżynierii Zarządzania

2024

Studencka Konferencja Naukowa

 

Finanse-Rachunkowość-Zarządzanie

 

Wydział Inżynierii Zarządzania zaprasza  do uczestnictwa

w I Studenckiej Konferencji Naukowej Finanse-Rachunkowość-Zarządzanie

 

Celem konferencji jest stworzenie możliwości zaprezentowania osiągnięć naukowych, wyników badań oraz wymiany doświadczeń w zakresie współpracy z przedsiębiorstwami w ramach działalności kół naukowych. Wydarzenie jest skierowane do studentów studiów pierwszego, drugiego stopnia oraz słuchaczy szkół doktorskich.

Uczestnicy będą mogli prezentować swoje osiągnięcia w obszarach badawczych obejmujących finanse, rachunkowość oraz nauki o zarządzaniu i jakości.

Ponadto w ramach Konferencji planowana jest sesja panelowa z praktykami biznesu, w której możliwe będzie poznanie praktycznych problemów i wyzwań zarówno o charakterze finansowymi jak i menadżerskim.

Konferencja posłuży również do wymiany doświadczeń w ramach kół naukowych, nawiązania kontaktów z przedsiębiorcami, oraz uczestnikami z innych ośrodków naukowych. 

 

Konferencja odbędzie się w dniu 22 maja 2024 r. w formie hybrydowej.

Przewidywany jest udział czynny i bierny.

Warunkiem czynnego uczestnictwa jest dokonanie rejestracji poprzez wypełnienie zgłoszenia uczestnictwa wraz ze streszczeniem wystąpienia w terminie do 17.05.2024 r. poprzez formularz:

https://forms.office.com/e/5S9Spkgw9Y

 

Streszczenie proszę przygotować zgodnie z podanym szablonem (FRZ streszczenie_szablon (DOCX, 21 KB)). Streszczenia wystąpień proszę wysłać na adres email: wiz.konferencja.skn@pb.edu.pl

Streszczenia zgłoszonych referatów, przygotowanych zgodnie z szablonem, zostaną opublikowane w materiałach konferencyjnych.

Studenci uczestniczący (zarejestrowani) w konferencji uzyskają certyfikaty uczestnictwa.

Uczestnicy czynni mają możliwość publikacji artykułu. 

Artykuły, przesłane na adres mailowy organizatorów konferencji do dnia 31.05.2024r., spełniające wymogi redakcyjne (https://wiz.pb.edu.pl/akademia-zarzadzania/dla-autorow/), które uzyskają pozytywne recenzje, zostaną wydane w czasopiśmie „Akademia Zarządzania” (20 pkt.).

Udział w konferencji oraz publikacja artykułu są bezpłatne.

 

Ważne daty:

17.05.2024 r.                   – zakończenie rejestracji

22.05.2024 r.                   – konferencja

31.05.2024 r.                   – przesłanie artykułów

 

Rada Naukowa

Przewodniczący:           prof. dr hab. Joanna Moczydłowska– Politechnika Białostocka

Członkowie:                   dr hab. Zbigniew Korzeb, prof. PB – Politechnika Białostocka

                                        dr hab. Grzegorz Lew, prof. PRz – Politechnika Rzeszowska

                                        dr Anna Wasiluk – Politechnika Białostocka

                                        dr Justyna Grześ-Bukłaho – Politechnika Białostocka

                                        dr Jacek Woźniak  – Wojskowa Akademia Techniczna

                                        dr Renata Burchart – Uniwersytet Warmińsko-Mazurski

                                        dr Anna Kowalczyk-Kroenke – Akademia Łomżyńska

       

Komitet Organizacyjny

Przewodniczący:           dr Ewa Tokajuk

Wiceprzewodniczący:  dr Anna Bagieńska

Sekretarz:                      dr Daria Smarżewska

                                        dr Joanna Szydło                                                                 

Członkowie:                  Patrycja Baranowska  

                                        Jakub Kuczyński

                                       Bartłomiej Pieczyński

                                       Katarzyna Kulmacz

                                       Małgorzata Kozłowska

Program Konferencji (PDF, 278 KB, otworzy się w nowej karcie)

Regulamin Studenckiej Konferencji Naukowej

„Finanse-Rachunkowość-Zarządzanie” 

 

  1. Postanowienia ogólne

1.1. Organizatorem Studenckiej Konferencji Naukowej „Finanse-Rachunkowość-Zarządzanie”, dalej zwanej konferencją,  jest Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej.

1.2. Konferencja odbędzie się w dniu 22 maja 2024 r. w formie hybrydowej przy wykorzystaniu narzędzia Microsoft Teams. Językiem konferencji jest język polski.

1.3. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.

1.3. Uczestnikami wydarzenia mogą być studenci studiów pierwszego i drugiego stopnia, słuchacze szkół doktorskich oraz członkowie Studenckich Kół Naukowych.

1.4. Przesłanie do Organizatora zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.

1.5. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w programie i Regulaminie Konferencji oraz prawo do zmiany terminu Konferencji lub jej odwołania.

 

1.6. W przypadku odwołania Konferencji Organizator zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie zarejestrowanych Uczestników pocztą elektroniczną najpóźniej na 3 dni przed planowaną datą rozpoczęcia Konferencji.

 

1.7. Oficjalny serwis internetowy Konferencji znajduje się pod adresem: https://wiz.pb.edu.pl/nauka-i-badania/konferencje-i-seminaria/skn-fin-rach-zarz/

  1. Warunki uczestnictwa i publikacji

2.1. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji do dnia 17 maja 2024 r.

2.2. Rejestracja wymaga podania danych osobowych Uczestnika, tj. imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz dodatkowych niezbędnych informacji.

2.3. Wyróżnia się dwie formy uczestnictwa w Konferencji– udział czynny oraz udział bierny.

  1. a) udział czynny oznacza, że Uczestnikowi przysługuje możliwość uczestnictwa w Konferencji (stacjonarnie lub online) oraz możliwość wygłoszenia zgłoszonego referatu.
  2. b) udział bierny oznacza udział online lub stacjonarnie w Konferencji, bez wygłoszenia referatu.

2.4. Warunkiem uzyskania statusu Uczestnika czynnego Konferencji jest łączne spełnienie poniższych warunków:

1) zgłoszenie uczestnictwa za pośrednictwem elektronicznego formularza rejestracyjnego

2) zaakceptowanie przez Organizatora tematu oraz abstraktu przygotowanego referatu.

3) otrzymanie od Organizatora wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną z potwierdzeniem rejestracji. W przypadku braku informacji potwierdzającej rejestrację w ciągu 48 godzin od momentu rejestracji należy skontaktować się z Organizatorem wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej: wiz.konferencja.skn@pb.edu.pl

 

2.5. Uczestnik, który bierze udział w Konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa. Organizator może – na życzenie Uczestnika – wydać mu certyfikat uczestnictwa w Konferencji w formie elektronicznej.

 

2.6. Uczestnik czynny Konferencji zainteresowany opublikowaniem artykułu:

  1. a) zobowiązany jest do wysłania gotowego artykułu w formie elektronicznej w formacie doc lub docx na adres email: wiz.konferencja.skn@pb.edu.pl do 31 maja 2024 r. Nadesłane prace zostaną poddane recenzji, a o zakwalifikowaniu pracy do druku autorzy zostaną poinformowani drogą elektroniczną na wcześniej wskazany adres. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość podjęcia decyzji o kwalifikacji artykułu do wybranego numeru czasopisma „Akademia Zarządzania” 20 pkt. (patrz Komunikat Ministra Nauki z dnia 05 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych.)
  2. b) publikacje studentów do czasopisma „Akademia Zarządzania” przyjmowane są tylko i wyłącznie w wypadku współautorstwa (opieki naukowej) pracownika naukowego lub dydaktycznego uczelni, na której studiuje co najmniej jeden autor tekstu.
  3. c) nadesłane artykuły muszą spełniać wymogi redakcyjne udostępnione przez Organizatorów.

2.7. Udział w Konferencji i publikacja są bezpłatne.

2.8. Rezygnacja przez Uczestnika z udziału w konferencji może nastąpić wyłącznie poprzez przesłanie stosownej informacji na adres e-mail: wiz.konferencja.skn@pb.edu.pl do dnia 20.05.2024 r.

  1. Zgoda na wykorzystanie wizerunku

3.1. Podczas Konferencji Organizator może rejestrować jej przebieg dla celów dokumentacji, promocji i reklamy Organizatora.

3.2. Uczestnictwo w Konferencji jest równoznaczne z wyrażeniem nieodpłatnej, nieograniczonej ilościowo, czasowo ani terytorialnie, zgody na nieodpłatne wykorzystanie, obróbkę, powielanie i wielokrotne rozpowszechnianie wizerunku uczestnika utrwalonego na zdjęciach wykonanych podczas Konferencji bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania, w celach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych Konferencji. Powyższa zgoda jest jednoznaczna z tym, że fotografie i nagrania wykonane podczas Konferencji mogą być umieszczone w Internecie, w tym przede wszystkim na stronie internetowej Konferencji pod adresem https://wiz.pb.edu.pl/nauka-i-badania/konferencje-i-seminaria/skn-fin-rach-zarz/

  1. Dane osobowe

4.1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.

4.2. Organizator Konferencji nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Uczestników innym osobom lub instytucjom.

4.3. Dane osobowe podane przez Uczestnika są traktowane jako informacje poufne i służą tylko i wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem Konferencji.

4.4. Dane osobowe Uczestnika zawarte w formularzu zgłoszeniowym w Konferencji zebrane przez Organizatora przetwarzane są w celu przeprowadzenia Konferencji zgodnie z postanowieniami Regulaminu, w tym stworzenia listy Uczestników.

4.5. Dokonując rejestracji Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dla celów przeprowadzenia Konferencji zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

4.6. Dane osobowe Uczestnika nie będą przekazywane innym administratorom danych bez jego wiedzy i zgody.

4.7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Konferencji. Podmiotom danych osobowych przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

4.8. Organizator podejmuje wszelkie stosowne środki bezpieczeństwa zgodne z przepisami prawa, a także powszechnie przyjętymi zasadami służącymi ochronie poufności informacji.

  1. Postanowienia końcowe

5.1. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania adresu e-mail podanego podczas rejestracji na Konferencję celem powiadamiania Uczestników Konferencji m.in. o zmianach programu Konferencji, Regulaminu oraz wysyłania zaproszeń na kolejne edycje Konferencji.

5.2. Uczestnik Konferencji w formularzu zgłoszeniowym potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.

5.3. Uczestnik Konferencji w formularzu zgłoszeniowym potwierdza, że wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie jego wizerunku, głosu, wypowiedzi, utrwalonych podczas Konferencji, w zakresie jak w treści pkt. 3.2. Regulaminu. W przypadku braku zgody na wykorzystywanie wizerunku Uczestnika, Uczestnik zobowiązany jest do poinformowania środkami komunikacji elektronicznej o braku zgody na utrwalanie wizerunku najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem Konferencji.

5.4. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.

5.5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

5.6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 04.04.2024 r.

 

 

Miasto Białystok  
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa Oddział Białystok
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Białymstoku

 

Miasto Białystok  
Akademia Łomżyńska
Qualent
Studenckie Koło Naukowe Finansów i Rachunkowości
Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Kapitałem Ludzkim HR Team
Enactus

 

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.