Wydział Inżynierii Zarządzania

Dlaczego warto studiować na specjalności Zarządzanie Produktem i Sprzedażą?

22-06-2022

Koniec studiów licencjackich to jeden z kluczowych etapów w życiu każdego studenta. Stoicie Państwo przed decyzją o ewentualnej kontynuacji nauki na studiach drugiego stopnia i wybranej specjalności. W celu ułatwienia podjęcia tej niezwykle ważnej decyzji przygotowaliśmy krótką informację dotyczącą specjalności Zarządzanie Produktem i Sprzedażą.

Wierzymy, iż informacje te okażą się dla Państwa użyteczne. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikami Katedry Marketingu i Turystyki:

wiz.kmit [at] pb.edu.pl

 

Ulotka – Zarządzanie Produktem i Sprzedażą (PDF, wersja dostępna cyfrowo, 2 MB)

Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej . Specjalność: Zarządzanie Produktem i Sprzedażą . Studia II stopnia. Tryb: stacjonarny i niestacjonarny. Zaplanuj Projektuj Inspiruj Sprzedawaj

TO NAS WYRÓŻNIA: • jesteśmy jedyną w Polsce specjalnością łączącą problematykę zarządzania produktem z nauczaniem w zakresie metod sprzedaży, • kształcimy menedżerów produktu o szerokiej wiedzy w zakresie zarządzania, marketingu, rynku oraz budowania relacji z klientem, • przygotowujemy do pracy na stanowiskach związanych z rozwojem produktu, kształtowaniem jakości, obsługą klienta, dystrybucją i promocją. ZAPEWNIAMY: • wykładowców o uznanym dorobku naukowym z zakresu marketingu, • zajęcia z przedstawicielami biznesu, w tym agencji marketingu internetowego, • wizyty w innowacyjnych przedsiębiorstwach, • kształcenie poprzez analizy studiów przypadku, symulacje, tworzenie strategii marketingowych we współpracy z biznesem.

WYBRANE PRZEDMIOTY NA SPECJALNOŚCI: Zarządzanie produktem: Strategie produktu, Innowacje w zarządzaniu produktem, Jakość w zarządzaniu produktem, Projektowanie identyfikacji wizualnej. Zarządzanie sprzedażą: Strategie cenowe, Strategie omnichannel, Merchandising, Modele zachowań klienta Marketing: Marketing międzynarodowy, Marketing internetowy, Zarządzanie marka, Marketing B2B. Rynek: Testy rynkowe i konsumenckie, Kultura w Internecie, Prawne aspekty wprowadzenia,i obrotu towarów Współczesny handel. PODCZAS STUDIÓW NA SPECJALNOSCI ZDOBEDZIESZ PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI Z ZAKRESU zbierania i analizowania informacji o potrzebach klientów, generowania pomysłów na nowe produkty, przygotowania analiz o sytuacji i trendach rynkowych, opracowywania, rozwijania i wdrazania strategii produktu, planowania kampanii reklamowych i innych działan promocyjnych, przygotowywania planów sprzedazy i analiz finansowych dla produktu.

KLUCZOWE OBSZARY ZATRUDNIENIA PO UKOŃCZENIU SPECJALNOŚCI: advertising, marketing analysis, digital marketing management, branding customer service, product management, social media marketing, service management ŚREDNIE ZAROBKI NA WYBRANYCH STANOWISKACH: 16 270 PLN regionalny dyrektor sprzedazy, 10 900 PLN kierownik ds. rozwoju produktu, 9 300 PLN menedżer produktu, 8 100 PLN kierownik ds. marketingu, 6 600 PLN regionalny przedstawiciel handlowy (starszy specjalista).


Na skróty
× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.