Już 31 marca 2025 roku na Wydziale Inżynierii Zarządzania odbędzie się wydarzenie pn. „AI w marketingu”, poświęcone zastosowaniu sztucznej inteligencji w praktyce marketingowej.
Celem wydarzenia jest zaprezentowanie najnowszych trendów i innowacyjnych rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji, które potencjalnie zrewolucjonizują branżę marketingową. W programie przewidziano wystąpienia ekspertów z branży AI oraz warsztaty prowadzone przez praktyków z agencji marketingowych.
Podziel się:
×
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.