Wydział Inżynierii Zarządzania

Koło Naukowe Marketing 5.0

KOŁO NAUKOWE MARKETING 5.0

 

Podstawowe informacje

Nasz team

Opiekun koła:

dr Ewelina Tomaszewska e.tomaszewska[at]pb.edu.pl

 

Zarząd Koła:

Przewodniczący – Hubert Baranowski

Wiceprzewodnicząca – Angelika Ławreszuk

Sekretarz – Daria Mielech

Zespoły:

  • Zespół ds. Social Media – Koordynator Daria Mielech
  • Zespół ds. Promocji – Koordynator Dominika Remiszewska
  • Zespół ds. Nauki, rozwoju i współpracy – Koordynator Jakub Trosko

Publikacje naukowe członków Koła

  1. Ławreszuk, A., Krakowska, W., & Tomaszewska, E. J. (2025). Rekomendacje mikroinfluencerów na Instagramie a intencje zakupowe i zaufanie do marki, Academy of Management, 9, Article 2. DOI: 10.24427/az-2025-0065
  2. Turowska, N., & Tomaszewska, E. J. (2025). Zastosowanie sztucznej inteligencji w wideo marketingu – analiza studiów przypadku, Academy of Management, 9, Article 2. DOI: 10.24427/az-2025-0068
  3. Łukaszewicz, K., & Tomaszewska, E. J. (2025). Storytelling w reklamie wideo – studium przypadku marki Apple. Academy of Management, 9, Article 2. https://doi.org/10.24427/az-2025-0040
  4. Gierejko, K., & Tomaszewska, E. J. (2025). Green marketing a zachowania zakupowe konsumentów. Academy of Management, 9, Article 2. https://doi.org/10.24427/az-2025-0037
  5. Chodorowska, P., Brańko, M., & Tomaszewska, E.J. (2024). Real-Time Marketing jako narzędzie budowania wizerunku przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych. Akademia Zarządzania8, Article https://doi.org/10.24427/az-2024-0022
  6. Krakowska, W., Kulmacz, K., Gorzoch, W., & Tomaszewska, E.J. (2024). Influencer marketing a zachowania zakupowe studentów. Akademia Zarządzania8, Article 2. https://doi.org/10.24427/az-2024-0023
  7. Taranta, N., Ławreszuk, A., & Tomaszewska, E.J. (2024). Rola influencerów w kształtowaniu decyzji zakupowych pokolenia Z w branży kosmetycznej. Akademia Zarządzania8, Article https://doi.org/10.24427/az-2024-0046

O nas

Koło Naukowe Marketing 5.0 zostało założone z inicjatywy studentów w maju 2023 roku na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej.

Celem koła jest popularyzacja zagadnień związanych z marketingiem, eksploracja najnowszych trendów i technologii wykorzystywanych w marketingu internetowym, a także rozwijanie umiejętności i podnoszenie kwalifikacji członków koła w obszarze digital marketingu.

Jesteśmy otwartą społecznością, która skupia się nie tylko na poszerzaniu horyzontów akademickich, ale także na tworzeniu przestrzeni do nauki marketingu, inspirujących dyskusji, wymiany pomysłów oraz doświadczeń. Poprzez organizację warsztatów, seminariów, spotkań z przedstawicielami działów marketingu oraz prowadzenie projektów badawczych, rozwijamy nasze zainteresowania i pasję do marketingu.

Zapraszamy aktywnych studentów zainteresowanych marketingiem internetowym do współpracy z nami!

Działalność koła

  • organizowanie spotkań, szkoleń i warsztatów z udziałem przedstawicieli środowiska biznesu
  • popularyzacja wiedzy z zakresu marketingu internetowego oraz marketingu nowej generacji, nowoczesnych technologii, współczesnych trendów i innowacji marketingowych
  • organizowanie wycieczek dydaktycznych, wyjazdów na konferencje i seminaria naukowe
  • upowszechnienie wiedzy poprzez przygotowywanie publikacji naukowych
  • prowadzenie analiz i badań marketingowych
  • nawiązywanie kontaktów i współpraca z przedstawicielami branży marketingowej oraz tematycznie zbliżonymi kołami naukowymi innych uczelni w kraju i za granicą

Kontakt

e-mail: kn.marketing5.0 [at] gmail.com

Oficjalny profil na Facebooku Koła Naukowego Marketing 5.0

MARKETING 5.0 | Koło Naukowe PB (@kn_marketing5.0) • Zdjęcia i filmy na Instagramie

Aktywność koła

UDZIAŁ CZŁONKÓW KOŁA W OGÓLNOPOLSKIEJ KONFERENCJI “Kultura, Media, Komunikacja”.

W dniu 19 września 2025 roku przewodnicząca Koła Natalia Turowska oraz wiceprzewodniczący Krystian Łukaszewicz wraz z opiekunką koła dr Eweliną Tomaszewską wygłosili referat pt. “Sztuczna inteligencja w komunikacji marki – perspektywa pokolenia Z” podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej “Kultura, Media, Komunikacja”.

UDZIAŁ CZŁONKÓW KOŁA W MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI PN. “ MARKETING I FILM. Formy wideo w komunikacji marketingowej, film jako przedmiot i narzędzie marketingu”

W dniach 5 i 6 czerwca 2025 roku przewodnicząca Koła Natalia Turowska oraz wiceprzewodniczący Krystian Łukaszewicz wraz z opiekunką koła dr Eweliną Tomaszewską wzięli udział w Międzynarodowej Konferencji poświęconej roli treści wideo w marketingu pn. “MARKETING I FILM. Formy wideo w komunikacji marketingowej, film jako przedmiot i narzędzie marketingu”. Studenci wygłosili referaty pt. “ Zastosowanie sztucznej inteligencji w wideo marketingu – analiza studiów przypadku” oraz “Storytelling w reklamie wideo – studium przypadku marki Apple”.

WYDARZENIE „AI W MARKETINGU” NA WIZ

31 marca 2025 roku odbyło się wydarzenie „AI w Marketingu” na WIZ. Organizatorem wydarzenia byli pracownicy Katedry Marketingu i Turystyki, w tym opiekunka koła dr Ewelina Tomaszewska, a współorganizatorami członkowie Koła Naukowego Marketing 5.0.

Wszyscy członkowie Koła aktywnie uczestniczyli w wydarzeniu. Spotkanie było okazją do poszerzenia wiedzy i umiejętności marketingowych oraz poznania różnorodnych zastosowań sztucznej inteligencji w marketingu. Wśród prelegentów znaleźli się:

  • Petros Psyllos – programista, innowator i popularyzator nowych technologii, założyciel Cybernetics Company, szkoleniowiec i wykładowca na SWPS,
  • Maciej Popławski – programista i ekspert AI, R&D Developer w Studiu Programistycznym Panowie Programiści oraz Specjalista ds. IT w laboratorium AuReLa na Wydziale Architektury PB,

Odbyły się także certyfikowane warsztaty z efektywnego wykorzystania narzędzi AI w pracy zawodowej marketera. Tematyka warsztatów obejmowała praktyczne aspekty wykorzystania AI w content marketingu oraz zastosowanie AI w zarządzaniu mediami społecznościowymi, a prowadzącymi byli:

  • Ewa Reducha-Wiśniewolska – specjalistka ds. content marketingu, Senior Content Marketing Specialist w Sempai oraz
  • Wojciech Biendzio – strateg social media, właściciel Bien Agencja oraz wykładowca MBA w WSFiZ.

Wydarzenie „AI w marketingu” odbyło się pod patronatem JM Rektor Politechniki Białostockiej – dr hab. inż. Marty Kosior-Kazberuk, prof. PB.

UDZIAŁ KOŁA NAUKOWEGO W DNIACH OTWARTYCH POLITECHNIKI BIAŁOSTOCKIEJ

28 marca 2025 roku członkowie Koła Naukowego Marketing 5.0 uczestniczyli w Dniach Otwartych Politechniki Białostockiej, które odbyły się w Centrum Nowoczesnego Kształcenia. Studenci przygotowali stoisko promocyjne, na którym prezentowali Koło i swoją działalność, zachęcając przy tym przyszłych studentow do studiowania na Wydziale Inżynierii Zarządzania. Wydarzenie było okazją do integracji ze społecznością akademicką oraz promocji Wydziału Inżynierii Zarządzania wśród przyszłych studentów.

UDZIAŁ STUDENTÓW W AKADEMICKICH MISTRZOSTWACH MENEDŻERSKICH

W marcu 2025 roku członkowie Koła Naukowego Marketing 5.0 – Angelika Ławreszczuk, Natalia Turowska i Krystian Łukaszewicz pod opieką dr Eweliny Tomaszewskiej, wzięli udział w 6-tygodniowej symulacji biznesowej „Revas” organizowanej w ramach Akademickich Mistrzostw Menedżerskich. Podczas 6 –turowej rozgrywki studenci podejmowali strategiczne decyzje dotyczące rozwoju firmy, reagowali na zmieniające się warunki rynkowe oraz rozwijali kompetencje z zakresu zarządzania, pracy zespołowej i analizy biznesowej. Studenci reprezentujący KN Marketing 5.0 zajęli 2. miejsce na etapie eliminacji regionalnych!

UDZIAŁ CZŁONKÓW KOŁA W KONFERENCJI 19. edycji Konferencji “I  Marketing & Technology!”

W dniach 8-9 kwietnia 2025 roku członkowie Koła Naukowego Marketing 5.0 wraz z opiekunką koła dr Eweliną Tomaszewską uczestniczyli w konferencji „I Love Marketing & Technology” w Warszawie. Studenci mieli okazję uczestniczyć w dwóch dniach Konferencji – „I  AI” oraz „I  Marketing”. Była to okazja, aby przyjrzeć się z bliska organizacji wydarzenia największej branżowej konferencji marketingowej w Polsce. Członkowie Koła aktywnie uczestniczyli w wydarzeniu i wysłuchali prelekcji poświęconych m.in. najnowszym trendom w marketingu cyfrowym, wykorzystaniu sztucznej inteligencji oraz automatyzacji działań marketingowych. Udział w konferencji był okazją do poszerzenia wiedzy i inspiracją do dalszej aktywności w obszarze nowoczesnego marketingu.

UDZIAŁ W AKCJI CHARYTATYWNEJ „JAGIELLOŃSKI MIKOŁAJ”

Studenci w grudniu 2024 roku wzięli udział w akcji charytatywnej „Jagielloński Mikołaj”, organizowanej przez Stowarzyszenie Kibiców Jagiellonii Białystok. Inicjatywa polegała na przygotowywaniu prezentów dla dzieci i młodzieży z domów dziecka i innych placówek opiekuńczych. W ramach akcji przekazano łącznie ponad 400 paczek, które trafiły do placówek opiekuńczo-wychowawczych w Białymstoku i okolicach.

UDZIAŁ W KONKURSIE „ZRÓWNOWAŻONA BOMBKA WIZ”

W grudniu 2024 roku członkowie Koła Naukowego wzięli udział w świątecznym konkursie „Zrównoważona Bombka WIZ”, promującym idee zrównoważonego rozwoju w ramach inicjatywy „Zielony Ślad WIZ”. Zadaniem uczestników było wykonanie bombki choinkowej z materiałów przyjaznych środowisku i zdobycie jak największej liczby reakcji w mediach społecznościowych. Członkowie Koła Marketing 5.0 otrzymali najwięcej polubień na Facebooku i wygrali konkurs. Zwycięska bombka, została przygotowana przez członków: Gabrielę Łukiańczuk, Anastazję Sztabińską oraz Kacpra Jacewicza.

UDZIAŁ CZŁONKÓW KOŁA W 25. EDYCJI „SLJEDZIM INTERNETY”

3 grudnia 2024 r. członkowie Koła Naukowego uczestniczyli w 25. edycji białostockiego meetup’u marketingowego “Sljedzim Internety”. Studenci mieli okazję wysłuchać kilku prelekcji: Maciej Popławski – omówił wykorzystanie narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji w marketingu, Dominik Sołowiej – poruszył temat dezinformacji oraz fake newsów tworzonych za pomocą AI, a Natalia Sochacka przybliżyła uczestnikom charakterystykę najmłodszego pokolenia – generacji Alfa i ich zachowań w Internecie.

WYKŁAD OTWARTY PT. „STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI W INTERNECIE I EFEKTYWNA KAMPANIA PR-OWA”

W dniu 27 listopada 2024 r odbył się wykład otwarty pt. „Strategia komunikacji marki w Internecie i efektywna kampania PR-owa”. Prelekcję poprowadził Mateusz Roszkowski, specjalista w digital marketingu i dyrektor kreatywny agencji PR Opublikowani. Podczas wykładu uczestnicy poznali tajniki budowania wizerunku marki online oraz skutecznych kampanii PR-owych. Prowadzący podzielił się przykładami współpracy z takimi markami, jak Disney, Tchibo czy BNP Paribas, omawiając różnice między strategią a taktyką, znaczenie analizy konsumenta oraz jak przeprowadzić efektywną kampanię PR-ową.

KONFERENCJA PROMUJĄCA OSIĄGNIĘCIA PROJEKTU POLITECHNICZNA SIEĆ VIA CARPATIA

27 listopada 2024 r. członkowie koła wzięli udział w konferencji promującej osiągnięcia projektu Politechniczna Sieć Via Carpatia, która miała miejsce w Centrum Nowoczesnego Kształcenia Politechniki Białostockiej. Studenci przygotowali własne stoisko, na którym zaprezentowali osiągnięcia Koła. Udział w konferencji był również okazją do zapoznania się z działalnością innych kół naukowych, wymiany pomysłów oraz dzielenia się planami na przyszłość.

UDZIAŁ W KONFERENCJI E-MARKETINGOWEJ EASTMEDIA

20 listopada 2024 r. członkinie Koła wzięły udział w 7. edycji konferencji “EastMedia”. Podczas wydarzenia Wiktoria Krakowska, Wiktoria Gorzoch, Anna Ostrowska oraz Katarzyna Kulmacz, miały okazję uczestniczyć w prelekcjach i warsztatach. Między innymi studentki wysłuchały prelekcję Mariusza Kapusty pt. „Zarządzanie projektami marketingowymi – jak pogodzić zmienność, kreatywność i agresywne deadline’y bez wpadania w chaos”, a także wzięły udział w warsztatach, podczas których poznały metodę 12 pytań KISS PM® oraz zasady skutecznego zarządzania projektami. Członkinie Koła aktywnie wspierały także organizację wydarzenia, zajmując się rejestracją uczestników i obsługą punktu informacyjnego.

WYKŁAD OTWARTY PT. „EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ REMARKETINGOWYCH, A BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM W INTERNECIE”

13 listopada 2024 roku odbył się wykład otwarty, który poprowadziła Anna Moczulska – Digital Analytics Manager w Conversion, założycielka Moczulska Digital Analytics oraz wykładowczyni na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej. Pani Anna podzieliła się z uczestnikami swoją wiedzą na temat analityki cyfrowej oraz jej roli w budowaniu efektywnych działań remarketingowych i relacji z klientami w internecie.

UDZIAŁ  W MIĘDZYNARODOWYCH WARSZTATACH GAME IT AWAY! 

W dniach 4-8 listopada 2024 roku studenci Koła Naukowego Marketing 5.0 – Marta Orpik i Krystian Łukaszewicz – wzięli udział w międzynarodowych warsztatach GAME IT AWAY! zorganizowanych na Uniwersytecie w Aveiro (Portugalia). Była to okazja do rozwijania umiejętności współpracy, kreatywności oraz kompetencji z zakresu przedsiębiorczości, poprzez projektowanie własne gier planszowych.

Zespoły Marty i Krystiana stworzyły prototypy gier, które zostały docenione przez jury. Podczas konkursu Master Game Jam, zespół Marty zdobył 2. miejsce za grę edukacyjną „EUROTRIP”, a zespół Krystiana 4. miejsce za grę „The Great Gnome Heist”.

W warsztatach, wraz ze studentami, aktywnie uczestniczyły także dr Marta Jarocka, prof PB oraz opiekunka Koła dr Ewelina Tomaszewska, które poprowadziły jeden z sześciu modułów warsztatów pt. „Prototypowanie”.

Warsztaty zrealizowano w ramach projektu pn. “Game it Away! – Entrepreneurship Education through Game Design & Maker-Centred Learning”, finansowanego ze środków Erasmus+.

TRZECIA EDYCJA FORUM KOBIET PODLASIA

W dniach 23-25 października 2024 r. członkowie koła Marketing 5.0 we współpracy ze Studenckim Kołem Naukowym OBIEŻYŚWIAT wsparli organizację trzeciej edycji Forum Kobiet Podlasia pod hasłem przewodnim „Perły Podlasia” w Hotelu Traugutta 3. Forum Kobiet Podlasia to inicjatywa mająca na celu integrację środowisk kobiecych, by wspólnie wzmacniać aktywność, sprawczość oraz otwierać nowe możliwości rozwoju dla kobiet.

UDZIAŁ CZŁONKÓW KOŁA W KONFERENCJI „I LOVE MARKETING & TECHNOLOGY”

Dnia 23 października 2024 r. sześciu członków wraz z opiekunką Koła dr Eweliną Tomaszewską wzięli udział w największej branżowej konferencji “I love Marketing & Technology” w Warszawie.

Natalia Turowska, Gabriela Piotrowska, Krystian Łukaszewicz, Hubert Baranowski, Norbert Gąsiewski oraz Mateusz Krajewski uczestniczyli w drugim dniu Konferencji pn. „I ❤️ Marketing”, Członkowie Koła mieli okazję poznać najnowsze narzędzia, trendy, innowacje oraz najlepsze praktyki w branży marketingowej. Agenda obfitowała w liczne prelekcje i panele dyskusyjne z udziałem doświadczonych specjalistów marketingu. Była to okazja zarówno do zdobycia praktycznej wiedzy marketingowej, jak też nawiązania cennych kontaktów.

UDZIAŁ W AKCJI „Zielony Ślad WIZ”

21 października 2024 członkowie Koła uczestniczyli w akcji „Zielony Ślad WIZ”, podczas której własnoręcznie zasadzili grab na kampusie w Kleosinie. Dzięki temu działaniu studenci nie tylko przyczynili się do poprawy jakości powietrza i zwiększenia bioróżnorodności, ale także pomogli stworzyć przyjazną, zieloną przestrzeń sprzyjającą relaksowi i odpoczynkowi.

SPOTKANIE Z NOWYMI STUDENTAMI WIZ

7 października 2024 r., podczas wydarzenia „Rozkład jazdy – jak nie zgubić się na studiach”, Natalia Turowska i Krystian Łukaszewicz zaprezentowali działalność Koła studentom rozpoczynającym naukę na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej. Była to świetna okazja, aby przedstawić dotychczasowe osiągnięcia, bieżące aktywności oraz plany na przyszłość, a także zachęcić nowych studentów do dołączenia do Koła. Wydarzenie miało na celu wsparcie studentów w ich pierwszych krokach na Uczelni i ułatwienie im rozpoczęcia nowego etapu edukacji.

SPOTKANIE Z UCZNIAMI Z ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH W SOKÓŁCE

11 czerwca 2024 r. przewodniczący Koła Łukasz Baniel oraz członkini Gabriela Giermoła zaprezentowali działalność Koła Naukowego Marketing 5.0 podczas spotkania z uczniami z Zespołu Szkół Rolniczych w Sokółce. Spotkanie miało na celu zachęcenie ich do podjęcia studiów na kierunku zarządzanie I stopnia na specjalności marketing internetowy w biznesie oraz przedstawienie oferty WIZ i możliwości rozwoju, jakie wiążą się z aktywnym uczestnictwem w Kole.

UDZIAŁ CZŁONKÓW KOŁA W MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI PN. „MARKETING I FILM. Formy wideo w komunikacji marketingowej, film jako przedmiot i narzędzie marketingu”

6 czerwca 2024 r. członkowie Koła Natalia Turowska oraz Krystian Łukaszewicz wraz z opiekunką koła dr Eweliną Tomaszewską wzięli udział w Międzynarodowej Konferencji poświęconej roli treści wideo w marketingu pn. „MARKETING I FILM. Formy wideo w komunikacji marketingowej, film jako przedmiot i narzędzie marketingu”. W trakcie konferencji studenci wygłosili referat pt. „Wideo marketing jako narzędzie komunikacji marek z pokoleniem Z na przykładzie branży kosmetycznej”.

PRELEKCJA CZŁONKÓW KOŁA PT. “JAK WYKORZYSTAĆ SOCIAL MEDIA DO PROMOWANIA DZIAŁALNOŚCI KOŁA NAUKOWEGO” DLA STUDENTÓW UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W BIAŁYMSTOKU

3 czerwca 2024 r. członkowie Koła: Michał Opanowski, Wiktoria Gorzoch oraz Filip Wróblewski przygotowali prelekcję dla studentów Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku pt. “Jak wykorzystać social media do promowania działalności koła naukowego?”. Wykład dostarczył uczestnikom praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia profilów organizacji studenckich w social media. Członkowie Koła wcielili się w rolę ekspertów i chętnie dzielili się swoją wiedzą z uczestnikami spotkania.

ĆWICZENIA KOMPUTEROWE Z PRAKTYKIEM Z INFINITY GROUP

29 maja 2024 r. członkowie Koła oraz studenci II roku kierunku zarządzanie, specjalność marketing internetowy w biznesie, uczestniczyli w zajęciach z praktykiem. Pan Mateusz Kulik, UX Designer w Infinity Group, podzielił się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ćwiczenia były okazją, aby dowiedzieć się, jak wygląda praca UX Designera oraz jak przygotować skuteczną i efektywną kampanię reklamową dostosowaną do potrzeb określonej grupy odbiorców, dbając jednocześnie o ich pozytywne doświadczenia. W ramach ćwiczenia komputerowego, studenci dokonali segmentacji klientów będących odbiorcami kampanii reklamowej analizowanej marki. Spotkanie z praktykiem zrealizowano w ramach projektu „Politechniczna sieć Via Carpatia im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego”.

UDZIAŁ CZŁONKÓW KOŁA W IV KONFERENCJI KÓŁ NAUKOWYCH W LUBLINIE

W dniach 15-17 maja 2024 r. członkowie Koła: Wiktoria Krakowska, Katarzyna Kulmacz oraz Łukasz Baniel wraz z opiekunką Koła dr Eweliną Tomaszewską uczestniczyli w IV Konferencji Kół Naukowych zorganizowanej w ramach Politechnicznej Sieci Via Carpatia im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego, która odbyła się w Lublinie. Podczas konferencji studenci wygłosili referat pt. „Badanie wpływu influencerów na zachowania zakupowe studentów”, prezentując wyniki badań własnych. Członkowie Koła uczestniczyli także w sesji posterowej, podczas której rozmawiali z uczestnikami konferencji na temat profilu działalności Koła oraz dotychczasowych osiągnięć. Udział w konferencji pozwolił na wymianę doświadczeń z uczestnikami Konferencji, integrację studencką oraz poszerzenie wiedzy na temat organizacji prac w Kole naukowym. Spotkania ze studentami z innych uczelni były także inspiracją do podjęcia współpracy i nowych aktywności w przyszłości.

WIZYTA STUDYJNA PRONAR Filia Siemiatycze

13 maja 2024 r. członkowie Koła oraz studenci na kierunku zarządzanie I stopnia odwiedzili firmę Pronar, filia w Siemiatyczach. Studenci mieli możliwość zapoznania się z działalnością firmy oraz jej procesami produkcyjnymi, co pozwoliło im lepiej zrozumieć praktyczne aspekty zarządzania. Zwiedzili Centrum Wystawowe Pronar oraz spotkali się z pracownikami zajmującymi się m.in. marketingiem. Wizyta studyjna była zorganizowana w ramach Politechnicznej Sieci Via Carpatia im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego.

WIZYTA STUDYJNA w Royal Hotel & Spa Białystok

29 kwietnia 2024 r. członkowie Koła, wraz ze studentami kierunku zarządzanie I stopnia, uczestniczyli w wizycie studyjnej w Royal Hotel & Spa w Białymstoku. Podczas wizyty studenci mieli okazję zapoznać się z profilem i działalnością hotelu, co stanowiło cenne doświadczenie praktyczne. Mieli również okazję porozmawiać z pracownikami hotelu, aktywnie uczestniczyli w prelekcji prowadzonej przez pana Dyrektora, zadając liczne pytania, a także zwiedzili cały obiekt.

II WIELKA KONFERENCJA KÓŁ NAUKOWYCH POLITECHNIKI BIAŁOSTOCKIEJ

26 kwietnia 2024 r. Koło Naukowe Marketing 5.0 wzięło udział w II Wielkiej Konferencji Kół Naukowych Politechniki Białostockiej, która odbyła się w Centrum Nowoczesnego Kształcenia. Członkowie Koła nie tylko uczestniczyli w konferencji, ale także zorganizowali własne stanowisko. Wydarzenie było doskonałą okazją do nawiązania współpracy z innymi kołami naukowymi oraz zaprezentowania dotychczasowej działalności Koła i różnych aktywności podejmowanych przez członków.

ĆWICZENIA KOMPUTEROWE Z PRAKTYKAMI SEO z Digital Marketing Agency SEMPAI

24 kwietnia 2024 r. członkowie Koła uczestniczyli w zajęciach komputerowych z udziałem praktyków SEO. Warsztaty były okazją do zdobycia umiejętności optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Studenci poznali najnowsze techniki i narzędzia SEO, co pozwoliło im na praktyczne zastosowanie wiedzy teoretycznej.

SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE WSPÓŁPRACĘ Z AKADEMIĄ SUPRASKĄ

Dnia 18 kwietnia 2024 r. odbyło się spotkanie podsumowujące czteromiesięczną współpracę Koła Naukowego Marketing 5.0 oraz Studenckiego Koła Naukowego “OBIEŻYŚWIAT” z Akademią Supraską. Podczas spotkania Łukasz Baniel, przewodniczący naszego koła, zaprezentował przygotowaną bazę do katalogowania zbiorów bibliotecznych Akademii Supraskiej oraz przebieg prac związany z digitalizacją prawie 3200 woluminów. W trakcie spotkania zaprezentowano także przygotowane propozycje jednodniowe ofertówek dla turystów odwiedzających Supraśl.

UDZIAŁ CZŁONKA KOŁA W BLENDED INTENSIVE PROGRAMMES ORGANIZOWANYCH W RUMUNII, NA LITWIE I ŁOTWIE

Członek naszego koła, Norbert Gąsiewski, kilkukrotnie wziął udział w Blended Intensive Programmes realizowanych w ramach Programu Erasmus+. W dniach 2-6 kwietnia 2024 roku uczestniczył w kursie „Innovative Ways of HRM” na West University of Timișoara w Rumunii, a następnie, w dniach 8-12 kwietnia 2024 roku, wziął udział w kursie „Sustainable Consumption” na Utena University of Applied Sciences na Litwie. Kolejnym wyjazdem Norberta była wizyta w Baltic International Academy w Rydze na Łotwie, gdzie w dniach 14-21 lipca 2024 roku uczestniczył w kursie „Digital Business and Finance: Managing for Tomorrow”. Wyjazdy w ramach BIP umożliwiły mu współpracę w międzynarodowym gronie studentów oraz poznanie praktycznych aspektów zarządzania przedsiębiorstwami z branży IT (Atos), spożywczej (Fornetti) oraz turystycznej (Alauso Slenis).

WYKŁAD OTWARTY PT. „STRATEGIA NA MIŁOŚĆ, CZYLI JAK ROZKOCHAĆ KLIENTÓW W MARCE?” – Digital Marketing Agency SEMPAI oraz Agencja Marketingowa Kohai

27 marca 2024 r. członkowie Koła Naukowego wzięli udział w wykładzie otwartym pt. „Strategia na miłość, czyli jak rozkochać klientów w marce?” prowadzonym przez pracowników Digital Marketing Agency SEMPAI oraz Kohai. Ekspertki z Kohai: pani Magdalena Surowiec, Team Lider, oraz pani Magdalena Jaroma, Senior Social Media Specialist, wyjaśniły istotę tzw. love brands. W ramach wykładu studenci poznali metody budowania lojalności klientów wobec marki oraz dowiedzieli się jak budować trwałe relacje z klientami poprzez świadome działania marketingowe.

UDZIAŁ CZŁONKÓW KOŁA W II ORAZ III EDYCJI MIĘDZYNARODOWEGO PROJEKTU GAME IT AWAY!

W dniach 21-22 marca oraz 23-25 kwietnia 2024 r. odbyła się II oraz III edycja warsztatów w ramach międzynarodowego projektu pn. „Game it Away! – Entrepreneurship Education through Game Design & Maker-Centred Learning!”. Do wydarzenia przystąpili członkowie naszego koła w licznym składzie. W II edycji reprezentowali nas Łukasz Baniel, Gabriela Piotrowska i Katarzyna Kulmacz, zaś w III edycji – Paulina Chodorowska.

Studenci zaangażowali się w pracę grupową, aby rozwijać kompetencje przedsiębiorcze i zaprojektować własną grę planszową. W trakcie warsztatów uczestnicy przejęli rolę projektantów, opracowując i testując własne prototypy gier, które później zaprezentowali przed komisją. Udział w warsztatach pozwolił uczestnikom rozwinąć umiejętności interpersonalne, techniki prezentacji oraz zdobyć przydatną w biznesie, wiedzę z zakresu analizy finansowej.

EVENT ECOMMERCE.PL 2.0 W WARSZAWIE

W dniu 14 marca 2024 r. członkowie KN Marketing 5.0: Natalia Turowska, Paulina Chodorowska, Krystian Łukaszewicz, Filip Wróblewski, Adrian Dąbrowski oraz Mateusz Krajewski uczestniczyli w renomowanej, branżowej konferencji ECOMMERCE.PL 2.0 w Warszawie. Studenci zaangażowali się także w organizację tego eventu.

Tematem przewodnim konferencji były: „Błędy, które popełniamy w E-commerce. Historie prawdziwe”. Udział w tym wydarzeniu stanowił doskonałą okazję do wysłuchania trudnych doświadczeń, które napotkali na swojej drodze właściciele sklepów i praktycy e-commerce, zanim odnieśli ogromny sukces. Agenda eventu obfitowała w prelekcje na temat skutecznych praktyk i narzędzi wspierających e-commerce oraz premierę Sembot 3.0 – narzędzia opartego na AI do automatyzacji i optymalizacji efektywności kampanii reklamowych. Członkowie koła, poprzez zaangażowanie w organizację i uczestnictwo w wydarzeniu, poszerzyli swoją wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego, a także mieli okazję do networkingu.

DZIEŃ OTWARTY POLITECHNIKI BIAŁOSTOCKIEJ

13 marca 2024 r. członkowie KN Marketing 5.0 uczestniczyli w Dniu Otwartym Politechniki Białostockiej i zaprezentowali swoją działalność oraz dotychczasowe osiągnięcia na stoisku na Wydziale Inżynierii Zarządzania. Goście mieli okazję porozmawiać o aktywności naukowej z członkami koła, a także wziąć udział w przygotowanych konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.

UDZIAŁ CZŁONKÓW KOŁA W MIĘDZYNARODOWYM PROJEKCIE GAME IT AWAY!

W dniach 26-28 lutego 2024 r. trzech członków koła: Adrian Dąbrowski, Norbert Gąsiewski oraz Wojciech Kalbarczyk uczestniczyło w I edycji warsztatów w ramach międzynarodowego projektu pn. „Game it Away! – Entrepreneurship Education through Game Design & Maker-Centred Learning!”. Wspólnie z opiekun koła dr Eweliną Tomaszewską, członkiem zespołu projektowego, wkroczyli w świat projektowania gier. Uczestnicy trzydniowych warsztatów testowali opracowany program szkoleniowy, którego celem jest rozwój kompetencji z zakresu przedsiębiorczości. Podczas warsztatów, stali się projektantami gier planszowych, stworzyli własny prototyp gry, który przetestowali i zaprezentowali na forum grupy. Dzięki różnorodnym ćwiczeniom studenci rozwinęli swoje umiejętności interpersonalne i technikę prezentacji, zdobyli również umiejętności z zakresu analizy finansowej, przydatne w biznesie.

AUDYCJA W RADIU AKADERA

W grudniu 2023 roku Gabriela Piotrowska oraz Łukasz Baniel, członkowie KN Marketing 5.0 wraz z opiekunem koła dr Eweliną Tomaszewską wzięli udział w rozmowie na temat specjalności marketing internetowy w biznesie. Podczas spotkania, studenci zaprezentowali także koło naukowe oraz przedstawili plany na przyszłość, zachęcając wszystkich zainteresowanych marketingiem do dołączenia do KN Marketing 5.0. Audycja jest dostępna w na profilu Radia Akadera w serwisie Mixcloud.

AKCJA CHARYTATYWNA – ,,ZOSTAŃ MIKOŁAJEM I PODARUJ PREZENT”

Grudzień był pełen pozytywnych działań koła. Członkowie KN Marketing 5.0 dołączyli do wydziałowej akcji ,,Zostań Mikołajem i Podaruj Prezent”, która miała na celu zebranie funduszy oraz upominków dla dzieci z Oddziału Onkologii i Hematologii UDSK w Białymstoku. Dnia 19 grudnia członkinie koła Angelika Ławreszuk i Natalia Taranta odwiedziły szpital, aby wspólnie ze współorganizatorami akcji wręczyć dzieciom zebrane prezenty.

EUD – WARSZTATY DLA NAJMŁODSZYCH

W dniu 16 grudnia 2023 roku Julia Owsiejko, Adrian Dąbrowski oraz Mateusz Brzózka, członkowie KN Marketing 5.0, włączyli się w pracę grupową podczas wykładu prowadzonego przez dr Ewelinę Tomaszewską na Ekonomicznym Uniwersytecie Dziecięcym. Tworzenie własnego logo firmy, czy opracowywanie strategii reklamowych odbywało się z udziałem członków KN Marketing 5.0. Studenci nie tylko inspirowali dzieci do kreatywnej pracy, ale również zaskoczyli swoimi świątecznymi strojami, rozdając cukierki i podtrzymując świąteczną atmosferę.

SZKOLENIE KÓŁ NAUKOWYCH WIZ

15 grudnia 2023 r. członkowie KN Marketing 5.0 Gabriela Piotrowska, Filip Wróblewski oraz Adrian Dąbrowski wzięli udział w szkoleniu dedykowanym członkom kół naukowych w ramach „Politechnicznej Sieci Via Carpatia im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego”. Warsztaty dotyczyły budowania zespołu, technik negocjacji oraz komunikacji interpersonalnej. Szkolenie poprowadził Pan Tomasz Stypułkowski – prezes Instytutu Innowacji i Technologii Politechniki Białostockiej.

WARSZTATY NAUKOWO-BADAWCZE I WSPÓŁPRACA Z AKADEMIĄ SUPRASKĄ

W dniach 11-13 grudnia 2023 roku, studenci z Koła Naukowego Marketing 5.0 oraz Koła Naukowego OBIEŻYŚWIAT pod opieką dr Eweliny Tomaszewskiej oraz dr. Romualda Ziółkowskiego, uczestniczyli w wyjeździe naukowym do ośrodka szkoleniowego i oświatowego Akademia Supraska w Supraślu. Trzydniowe warsztaty naukowo-badawcze były czasem owocnej współpracy z Akademią Supraską oraz sprzyjały integracji członków koła.

Studenci aktywnie zaangażowali się w powierzone zadania, obejmujące m.in. katalogowanie zbiorów Akademii Supraskiej, aktualizację bazy danych, analizę możliwości modernizacji oprogramowania do katalogowania zbiorów bibliotecznych Akademii Supraskiej, ocenę możliwości organizacji wydarzeń dla osób z niepełnosprawnościami w Akademii Supraskiej oraz opracowywanie ofertówek dla turystów przebywających w Domu Pielgrzyma.

Podczas warsztatów dokonano również analizy możliwości wykorzystania księgozbiorów Akademii Supraskiej do rozwijania produktów turystycznych i podnoszenia atrakcyjności pobytów turystycznych. Wyjazd nie tylko pozwolił na zdobycie praktycznych umiejętności, ale także dał okazję do poznania tutejszych bogactw Puszczy Knyszyńskiej. Ciekawe prelekcje o walorach krajobrazowych regionu oraz wizyta w siedzibie Parku Krajobrazowego Puszczy Knyszyńskiej, Muzeum Sztuki Drukarskiej i Papiernictwa oraz Muzeum Ikon pozwoliły na bliższe zapoznanie się z dziedzictwem kulturowym tego obszaru.

SPOTKANIE ZE SPECJALISTĄ DS. SOCIAL MEDIA

W dniu 6 grudnia 2023 roku Koło Naukowe Marketing 5.0 zorganizowało spotkanie warsztatowe dla swoich członków.  Zaproszona prelegentka p. Julia Sukhar jako doświadczona ekspertka w dziedzinie efektywnego zarządzania marką w social media, chętnie podzieliła się swoim doświadczeniem. Podczas warsztatów uczestnicy mieli okazję poznać praktyczne przykłady dotyczące procesu tworzenia treści marketingowych, począwszy od pomysłu, przez wykonanie materiałów, aż po ich montaż i publikację na profilu marki. Dodatkowo, podczas warsztatów członkowie koła mieli okazję dowiedzieć się jakie działania w social media wywołują pozytywne wrażenie na odbiorcach oraz jak profesjonalnie budować markę i utrzymywać stały kontakt z obserwatorami.

WYKŁADY OTWARTE pt. „NARZĘDZIA MARKTINGOWE DO ANALITYKI INTERNETOWEJ” – SEMPAI, Digital Marketing Agency

27 listopada oraz 5 grudnia 2023 r. gościliśmy na wydziale p. Rafała Kondratowicza, Head of Client Service z renomowanej Agencji marketingowej Sempai. Wykłady otwarte dotyczyły różnorodnych narzędzi marketingowych do analityki internetowej i przyciągnęły wielu studentów specjalności marketing internetowy w biznesie. Uczestnicy mogli dowiedzieć się o tym, jakie narzędzia są obecnie wykorzystywane w digital marketingu oraz czym się charakteryzuje każde z nich. Dodatkowo, spotkania były doskonałą okazją do zanurzenia się w atmosferę pracy w agencji marketingowej. Prowadzący podzielił się własnym doświadczeniem, co pozwoliło lepiej zrozumieć charakterystykę pracy w takim środowisku.

WYKŁADY OTWARTE pt. „E-BRANDING, CZYLI BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI W INTERNECIE” – Agencja Marketingu Internetowego GOGLER

27 listopada 2023 r. i 4 grudnia 2023 r. odbyły się dwa wykłady otwarte prowadzone przez p. Michała Glenia, Dyrektora Marketingu w Agencji Marketingu Internetowego Gogler. Głównymi tematami wykładów była strategia e-brandingu oraz praktyczne wskazówki jej budowania. Podczas wykładu uczestnicy zapoznali się z narzędziami brandingowymi, które są niezwykle pomocne w pracy w agencji marketingowej. Studenci mieli również okazję poznać sposoby wykorzystania tej wiedzy w odniesieniu do budowania marki osobistej.

PREZENTACJA DZIALALNOŚĆI KOŁA DLA UCZNIÓW ZSZ NR 2 W BIAŁYMSTOKU

17 listopada 2023 r. wiceprzewodnicząca koła Gabriela Piotrowska oraz członek koła Krzysztof Mudź spotkali się z uczniami kierunku technik hotelarstwa z Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku. Studenci zaprezentowali działalność KN Marketing 5.0 oraz opowiedzieli o możliwościach studiowania na WIZ. Kilka godzin obecności uczniów na Wydziale pozwoliło im poczuć atmosferę akademickiej nauki.

UDZIAŁ W CYKLICZNYCH SPOTKANIACH BRANŻOWYCH „Sljedzim Internety” W BIAŁYMSTOKU

Członkowie KN Marketing 5.0 regularnie uczestniczą w otwartych spotkaniach branżowych pn. „Slejdzim Internety”. Tematy poruszane na spotkaniach obejmują marketing internetowy, technologie, Internet, media społecznościowe, sprzedaż, e-commerce oraz reklamę online, a także strategie organizacji pracy i rozwoju kariery.

DRUGA EDYCJA FORUM KOBIET PODLASIA

Dnia 20 października 2023 roku członkowie Koła Naukowego Marketing 5.0, Filip Wróblewski, Michał Opanowski i Krzysztof Mudź wraz z opiekunem koła dr Eweliną Tomaszewską nawiązali współpracę ze Studenckim Kołem Naukowym OBIEŻYŚWIAT i wspólnie zaangażowali się w pomoc przy organizacji drugiej edycji wydarzenia Forum Kobiet Podlasia pod hasłem ,, Co ludzie powiedzą?” w Hotelu Traugutta3. Celem wydarzenia była integracja środowisk kobiecych z różnych branż zawodowych. Forum działa jako fundacja na rzecz zdrowia i dobrobytu kobiet, zapewnia możliwości rozwoju i wykorzystanie w pełni swoich umiejętności i potencjału.

 

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.