Wydział Inżynierii Zarządzania

Zarządzanie

STUDIA LICENCJACKIE
3-letnie, stacjonarne i niestacjonarne (zaoczne), które mogą być kontynuowane na studiach II stopnia na tym kierunku

SPECJALNOŚCI

  • MARKETING INTERNETOWY W BIZNESIE
  • NARZĘDZIA ANALITYCZNE W ZARZĄDZANIU

Absolwent posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną z obszaru nowoczesnego zarządzania, marketingu i ekonomii. Zna prawne, psychologiczne i ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw i innych organizacji. Rozumie tajniki zarządzania strategicznego i analizy ekonomicznej. Program studiów pozwala na wykształcenie umiejętności rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów gospodarowania zasobami ludzkimi, rzeczowymi, finansowymi i informacyjnymi. Absolwent jest przygotowany do zarządzania procesami w organizacjach, a także do realizacji zadań specjalistycznych. Rozwija swoją kreatywność, umiejętność pracy w grupie i komunikatywność.

PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA

Zarządzanie wszystkimi procesami w organizacjach. Menedżer średniego i wyższego szczebla, księgowy, doradca i konsultant w organizacjach o charakterze gospodarczym lub publicznym, trener biznesu, specjalista w zakresie marketingu, w tym marketingu cyfrowego, prowadzenie własnej działalności gospodarczej.

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.