Wydział Inżynierii Zarządzania

Spotkanie prezentujące rezultaty projektu Game it Away! 

16-06-2025

W dniu 10 czerwca 2025 r. odbyło się spotkanie podsumowujące rezultaty projektu pt. „Game it Away! – Entrepreneurship Education through Game Design & Maker-Centred Learning”, finansowanego ze środków Erasmus+.  

Podczas wydarzenia członkinie zespołu projektowego: dr Urszula Ryciuk (kierownik projektu PB), dr hab. Ewa Glińska, prof. PB, dr Ewa Rollnik-Sadowska oraz dr Ewelina Tomaszewska, zaprezentowały działania zrealizowane w trakcie projektu, który realizowany był w okresie od 31 grudnia 2022 r. do 30 czerwca 2025 r. 

Główne działania i rezultaty projektu: 

  • Stworzono i przetestowano Entrepreneurship Training Programme (ETP) – nowatorski program szkoleniowy oparty na modelu kompetencji EntreComp. ETP był testowany z udziałem studentów i edukatorów, a jego dalszym celem jest wdrożenie programu w międzynarodowych środowiskach edukacyjnych. 
  • Przeprowadzono trzy edycje krajowych warsztatów dla studentów, w ramach których testowano kurs nauczania przedsiębiorczości poprzez projektowanie i tworzenie gier edukacyjnych. W trakcie 22-godzinnych warsztatów, studenci różnych kierunków studiów tworzyli prototypy własnych gier, które następnie testowali i prezentowali przed jury. Uczestnicy rozwijali umiejętności interpersonalne, analityczne, finansowe oraz prezentacyjne. 
  • Zorganizowano międzynarodowe warsztaty Entrepreneurship Training Program International Edition w Aveiro (Portugalia), w których uczestniczyli studenci i edukatorzy z krajów partnerskich. Politechnikę Białostocką reprezentowali troje studentów oraz dwoje nauczycieli akademickich: dr Marta Jarocka, prof. PB i dr Ewelina Tomaszewska, którzy prowadzili jeden z sześciu modułów warsztatów pt. Prototypowanie. 
  • Zrealizowano warsztaty dla edukatorów przedsiębiorczości, w których udział wzięło dwunastu nauczycieli reprezentujących szkoły ponadpodstawowe i uczelnie. Celem warsztatów było przedstawienie nowoczesnych metod nauczania przedsiębiorczości oraz praktyczne wykorzystanie materiałów opracowanych w projekcie. 

Liderem projektu były University of Aveiro (Portugalia), a partnerami oprócz Politechniki Białostockiej, Kaunas Technical University (Litwa), Cyprus University of Technology (Cypr), University of Western Macedonia (Grecja) i Advancis Business Services (Portugalia). 

Strona internetowa projektu: https://gia.advancis.pt/ 

Facebook Game it away | Facebook 

Instagram Game it away (@game.it.away.eu) • Zdjęcia i filmy na Instagramie 

Społeczność LinkedIn 

https://www.linkedin.com/groups/9513785/ 

Logo Game It Away

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.