International Staff Week
12-06-2025
W ramach International Staff Week, w dniu 11 czerwca 2025 roku, na Wydziale Inżynierii Zarządzania gościliśmy wykładowców z Albanii, Armenii, Egiptu, Mauritiusa oraz Nepalu. W spotkaniu, podczas którego omówiono kierunki współpracy między uczelniami partnerskimi, uczestniczyły władze Wydziału: prof. dr hab. inż. Joanna Ejdys – Dziekan WIZ, dr hab. Katarzyna Czerewacz-Filipowicz, prof. PB – Dyrektor Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości, dr Urszula Kobylińska – Prodziekan ds. Rozwoju i Współpracy, oraz dr Danuta Szpilko i dr Aleksandra Gulc – Koordynatorki Programu Erasmus+. Goście zwiedzili również kampus WIZ. Wizyta była okazją do promowania oferty dydaktycznej i naukowej WIZ, wymiany kulturowej oraz zacieśnienia współpracy między uczelniami.
Studenci Szkoły Doktorskiej PB mieli okazję wysłuchać ciekawych wykładów na temat:
- „Knowledge Management for Knowledge intensive firms” – prof. Indeeren Vencatachellum – University of Mauritius, Mauritius;
- „Mountain Tourism in Nepal” – Bal Ram Bhattarai, School of Business, Pokhara University, Nepal;
- „Challenges of digital technologies for Albanian SME manufacturers” – prof. Ira Gjika – Faculty of Economic Sciences, Mediterranean University of Albania;
- „Emotions in Marketing Decisions” – prof. Lilit Kolyan – Department of Marketing, ASUE YEREVAN, Armenia;
- „Digital Entrepreneurship” – Mohamed Ahmed Mohamed Ghoneim, Mansoura University, Egipt.
W dniu 11 czerwca 2025 r. WIZ odwiedziła także delegacja studentów z Viliniaus Kolegija, wraz z opiekunem, prof. Neringą Slavinskaitė. Ze strony WIZ w spotkaniu brała udział dr Urszula Kobylińska, studentka z Cadi Ayyad (Maroko University) i studenci koła Winien-Ma: Patrycja Baranowska, Anita Remiszewska, Zuzanna Świerzbin, Patrycja Raszkiewicz, Valiantsina Yarmak. Spotkanie robocze miało na celu nawiązanie współpracy naukowej między studentami obu uczelni, którzy studiują kierunki związane z zarządzaniem finansami i księgowością.