Kampanie reklamowe Meta Ads – zajęcia z praktykiem
18-04-2024W dniu 17 kwietnia 2024 roku, w ramach zajęć z przedmiotu kampanie reklamowe w Internecie, odbyło się spotkanie z udziałem przedstawiciela firmy DrTusz Sp. z o.o., zajmującej się produkcją i sprzedażą elementów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. W ćwiczeniach komputerowych wzięli udział studenci I stopnia kierunku zarządzanie, specjalności marketing internetowy w biznesie.
Podczas spotkania pan Marcin Juchimowicz, na co dzień zajmujący się marketingiem w firmie DrTusz Sp. z o.o., podzielił się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu reklamy Meta Ads. Studenci mieli okazję dowiedzieć się, jakie efekty może przynieść reklama Meta Ads, jak wyglądają kampanie reklamowe na platformie Facebook, na co zwracać uwagę przy ich tworzeniu oraz jak najlepiej wykorzystać potencjał Meta Ads z perspektywy nowego biznesu. W trakcie zajęć zaprezentowano także praktyczne case study z firmy DrTusz, co przyczyniło się do lepszego zrozumienia wykorzystywanych mechanizmów reklamowych. Podczas dyskusji poruszono wiele kluczowych kwestii, takich jak wybór odpowiedniej grupy odbiorców, kreowanie atrakcyjnych treści reklamowych, optymalizację budżetu kampanii oraz monitorowanie jej efektów.
Koordynatorem wizyty była dr Ewelina Tomaszewska z Katedry Marketingu i Turystyki.
Dziękujemy za inspirujące spotkanie, zaangażowanie i wsparcie ze strony pracowników DrTusz Sp. z o.o.