Wydział Inżynierii Zarządzania

Studentki WIZ ze Srebrnym Certyfikatem w konkursie ResearchLab 2022

02-06-2022

Z dumą informujemy, że studentki naszego Wydziału – Angelika Julia Paszkiewicz oraz Gabriela Dec zdobyły Srebrny Certyfikat w konkursie ResearchLab 2022 organizowanym przez Le Spinx

To już druga edycja Konkursu, który ma na celu wspieranie rozwoju umiejętności studentów w zakresie badań rynkowych. W konkursie wzięły udział 22 drużyny z 17 uczelni z całej Polski. Wydział Inżynierii Zarządzania PB reprezentowała drużyna „Eastside Marketers”, w skład której wchodziły studentki II roku zarządzania ze specjalności Marketing internetowy w biznesie, przy wsparciu merytorycznym mgr Yauhenii Barkun, asystentki z Katedry Marketingu i Turystyki.

W ramach konkursu uczestnicy przeprowadzili pełne ogólnopolskie badanie konsumenckie dotyczące wprowadzenia na polski rynek francuskiej marki piwa. Zadania konkursowe obejmowały między innym opracowanie kwestionariusza, realizację badań, analizę danych i raportowanie wyników.

„Konkurs ResearchLab pozwolił nam poznać bardzo ciekawe narzędzie służące do tworzenia ankiet, jej późniejszej analizy i tworzenia wszelkiego rodzaju wykresów i zestawień. Miałyśmy możliwość konkurować z drużynami z uczelni z Polski. Było to bardzo ciekawe doświadczenie, poszerzające naszą wiedzę dotyczącą badań marketingowych, którymi się interesujemy” – mówią Angelika i Gabriela

Serdecznie gratulujemy studentkom oraz życzymy kolejnych sukcesów!

 

Certyfikat (PDF, wersja dostępna cyfrowo, 466 KB)


× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.