Spotkanie z praktykiem w ramach zajęć na specjalności marketing internetowy w biznesie
29-11-202427 listopada 2024 roku studenci kierunku zarządzanie, specjalność marketing internetowy w biznesie, uczestniczyli w wykładzie z udziałem zaproszonego praktyka – Mateusza Roszkowskiego, dyrektora kreatywnego w agencji PR Opublikowani i certyfikowanego specjalisty DIMAQ Professional.
W trakcie wykładu pt. „Strategia komunikacji marki w Internecie i efektywna kampania PR-owa”, prowadzący podzielił się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat kluczowych zagadnień związanych z komunikacją marketingową w Internecie. Studenci dowiedzieli się m.in., czym jest strategia marketingowa, jaką rolę odgrywa insight w planowaniu działań marketingowych online oraz jakie narzędzia e-PR są wykorzystywane w kampaniach.
W ramach wykładu omówiono również aktualne trendy w branży marketingowej, wskazując narzędzia i taktyki stosowane przez firmy z różnych sektorów.
Spotkanie było nie tylko źródłem wiedzy teoretycznej, ale także praktycznych wskazówek. W trakcie wykładu studenci chętnie zadawali pytania i podawali przykłady znanych im kampanii reklamowych, co pozwoliło na lepsze zrozumienie omawianych zagadnień.
Wykład odbył się w ramach przedmiotu „Instrumenty marketingu internetowego”. Spotkanie z praktykiem zostało zorganizowane przez dr Ewelinę Tomaszewska z Katedry Marketingu i Turystyki, w ramach projektu „Politechniczna sieć Via Carpatia im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego.”