SUPRISE
17-11-2022W poniedziałek 14 listopada 2022 r. na Wydziale Inżynierii Zarządzania miała miejsce pierwsza prezentacja gry planszowej stworzonej przez studentów SKN „Młody Inwestor”. Gra w wersji demo pod roboczym tytułem SUPRISE została przedstawiona uczniom Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego Politechniki Białostockiej. Ponad 100 licealistów miało możliwość uczestniczenia w pierwszych testach konsumenckich na dużej grupie. Testowanie miało formułę rozgrywki pucharowej, a zwycięzcy otrzymali nagrody niespodzianki. Po zakończonej rozgrywce gracze wypełnili ankiety.
Gra planszowa SUPRISE została stworzona przez studentów zarządzania, Mateusza Szorca i Pawła Kolejnika, pod kierunkiem dr Iwony Piekunko-Mantiuk. Wersja demo została zaprojektowana w kolorystyczne czarno-białej, bez motywu przewodniego. Zabieg ten ma na celu sprawdzenie mechaniki gry oraz lepsze dopasowanie do grupy docelowej. Brak dodatkowych sugestii pozwala również na poznanie potrzeb konsumenckich i wykorzystanie kreatywności i sugestii graczy.
Przygotowanie prototypu w dużym stopniu możliwe było dzięki studentom architektury, Krystianowi Moczulskiemu, Mateuszowi Łukasik i Mateuszowi Modzelewskiemu, którzy przygotowali pliki graficzne do druku. Pozwoliło to na znaczne obniżenie kosztów stworzenia prototypu. Natomiast dzięki uprzejmości i zaangażowaniu w proces organizacji i przeprowadzenia testów studentów II stopnia zarządzania specjalności zarządzanie produktem i sprzedażą, July’i Pek, Joanny Markowskiej i Mateusza Radeckiego, możliwe było sprawne przeprowadzenie rozgrywek i badań ankietowych.
Sądząc po pierwszych reakcjach i wynikach badań ankietowych, gra przypadła do gustu potencjalnym użytkownikom.