Druga edycja programu stażowego „e-MANAGER”
26-03-2019
Uwaga studenci ostatniego semestru studiów I i II stopnia. Rusza kolejna druga edycja programu stażowego „e-MANAGER”. Program daje możliwość odbycia 360 godz. płatnego stażu w przedsiębiorstwach całej Polski. Charakter wykonywanej pracy i profil przedsiębiorstwa powinien być powiązany ze sferą Internetu oraz łączyć się z wykorzystaniem narzędzi informatycznych w procesach zarządzania przedsiębiorstwem. Do tej pory udało nam się nawiązać współpracę z Krajową Izbą Gospodarki Elektronicznej oraz kluczowymi przedsiębiorstwami branży internetowej, takimi jak PayU, Fly pl czy Polski Standard Płatności (twórca i właściciel: Blik). Wiele przedsiębiorstw nadal deklaruje chęć współpracy.
Poprzednia edycja dała nie tylko możliwość zdobycia doświadczenia, ale także zaowocowała umowami o pracę. Uczestnictwo w programie stażowym gwarantuje zwrot kosztów zakwaterowania oraz podróży, w przypadku pracy poza miejscem zamieszkania. Aby wziąć udział w projekcie należy pobrać zamieszczone na stronie internetowej stażu formularze i wypełnione złożyć do dziekanatu w terminie do 8 kwietnia 2019 r. O przyjęciu nie decyduje kolejność zgłoszeń, ale kryteria projektowe m.in. takie jak: średnia z ostatniego semestru studiów, aktywność naukowa, wolontariat.
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji zawarte są w Regulaminie projektu, zamieszczonym na stronie internetowej stażu:
https://wiz.pb.edu.pl/projekty/staze-studenckie/staz-studencki-zarzadzanie/
Informacji udziela również mgr Marta Kościuk (Dziekanat).