Analiza relacji międzypokoleniowych i trendów rynku pracy w kontekście organizacji inteligentnych. Psychologiczne aspekty zarządzania zmianą.
Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych z wykorzystaniem storytellingu, aktywnego słuchania i analizy stylu komunikacji.
Neuromarketing, psychologia emocji i percepcji marki. Wpływ psychologii na podejmowanie decyzji konsumenckich.
Rozpoznawanie mechanizmów konfliktu, prowadzenie mediacji, strategie negocjacyjne i ich uwarunkowania psychologiczne.
Praktyczne narzędzia diagnozy motywacji (np. G12), rola systemów benefitowych i nowe zjawiska, takie jak „quiet quitting”.
Zastosowanie nowoczesnych metod wspierania rozwoju zawodowego i osobistego w środowisku pracy.
Budowanie kultury relacyjnej, kapitału społecznego i analiza patologii relacji w zespołach.
Praktyczne podejścia do tworzenia inkluzywnego środowiska pracy w oparciu o szacunek dla różnic.
Błędy oceny, metody i narzędzia oceny efektywności, konstruktywna rozmowa oceniająca.
Opór wobec zmian, emocje organizacyjne, zarządzanie lękiem i adaptacją zespołów.
Kreatywność w biznesie, AI a innowacyjność, zastosowanie metody DT w zarządzaniu.
Diagnoza i profilaktyka wypalenia, stresu, mobbingu. Praca z obciążeniem psychicznym.
Profil lidera, diagnoza predyspozycji przywódczych, style zarządzania zespołem.
Zarządzanie wizerunkiem, narzędzia marketingu personalnego, obecność w mediach społecznościowych.
Praca z testami psychologicznymi: MBTI, test Hollanda, test motywacji. Pisemne opinie doradcze.
Neuropsychologia, ślepota pozauwagowa, zniekształcenia percepcji a funkcjonowanie w pracy.
Rozwój wewnętrznych zasobów psychologicznych. Jakość życia i osobista motywacja do działania.