Kompetencje przyszłości– zdobędziesz umiejętności cenione w nowoczesnych organizacjach: zarządzanie relacjami, rozwiązywanie konfliktów, motywowanie zespołu, komunikacja w sytuacjach trudnych i zmiennych.
Wiedza oparta na psychologii stosowanej– poznasz aktualne koncepcje z zakresu psychologii poznawczej, emocji, osobowości i neuromarketingu – wszystko w kontekście zarządzania ludźmi i organizacją.
Rozwój osobisty i zawodowy– rozwiniesz własny styl przywództwa, zwiększysz samoświadomość, nauczysz się świadomie kształtować markę osobistą oraz pracować nad odpornością psychiczną.
Praktyczne umiejętności diagnostyczne– nauczysz się korzystać z testów i narzędzi do diagnozy predyspozycji osobowościowych i kompetencji zawodowych – zarówno w pracy własnej, jak i zespołowej.
Interdyscyplinarna perspektywa– połączysz wiedzę z zakresu zarządzania, psychologii, HR i komunikacji w zintegrowanym podejściu do problemów organizacyjnych.
Elastyczna forma studiowania– zajęcia odbywają się w formie niestacjonarnej, z elementami nauki zdalnej, co pozwala na pogodzenie nauki z życiem zawodowym.
Nowoczesne metody dydaktyczne– warsztaty, case studies, praca projektowa – uczysz się przez działanie.
Środowisko wymiany doświadczeń– studiujesz w gronie praktyków: liderów, HR-owców, trenerów i menedżerów z różnych branż.
×
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.