Wykład pn. „Efektywność działań remarketingowych, a budowanie relacji z klientem w Internecie”
18-11-202413 listopada 2024 roku studenci kierunku zarządzanie, specjalność marketing internetowy w biznesie uczestniczyli w wykładzie z udziałem zaproszonego praktyka pt. „Efektywność działań remarketingowych, a budowanie relacji z klientem w Internecie”.
Wykład poprowadziła Pani Anna Moczulska, Digital Analytics Manager w Conversion, założycielka i szkoleniowiec w Moczulska Digital Analytics, wykładowca na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej.
Podczas spotkania Prowadząca podzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem, prezentując zarówno skuteczne strategie, jak i najczęstsze błędy w remarketingu. W trakcie wykładu studenci dowiedzieli się czym jest remarketing i jak wykorzystać analitykę internetową w budowaniu relacji z klientem oraz jak prowadzić klienta przez różne etapy kontaktu z marką wykorzystując lejek marketingowy. Ponadto na licznych przykładach omówiono m.in. zastosowanie modelu RFM w segmentacji klientów oraz rolę plików cookie w personalizowaniu przekazu reklamowego.
Spotkanie było cennym źródłem wiedzy i inspiracji, umożliwiając przyszłym specjalistom zrozumienie działań remarketingowych w biznesie. Wykład miał interaktywną formę, studenci chętnie zadawali pytania, co pozwoliło na lepsze zrozumienie omawianych zagadnień.
Wykład odbył się w ramach przedmiotu „Relacje z klientem w Internecie”. Spotkanie z praktykiem zostało zorganizowane przez dr Ewelinę Tomaszewska z Katedry Marketingu i Turystyki, w ramach projektu „Politechniczna sieć Via Carpatia im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego.”