Studenci zarządzania zgłębiają kreatywność w erze cyfrowej podczas VII East Design Days
31-10-202424 października 2024 r. studenci kierunku zarządzanie I stopnia (grupa 1 i grupa 4) pod opieką dr Eweliny Tomaszewskiej, wzięli udział w VII edycji East Design Days odbywających się na Wydziale Architektury. Tegoroczne hasło wydarzenia brzmiało „Kreatywność w erze cyfrowej.”
Studenci uczestniczyli w wykładzie Kamili Cichockiej, Chief Marketing Officer, Microsoft Central Europe, która omówiła rolę sztucznej inteligencji w transformacji marketingu. Następnie odbyła się debata „Wyzwania transformacji cyfrowej”, w której uczestniczyły dr hab. Dorota Mozyrska, prof. PB, Dziekan Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, Katarzyna Jakimowicz, ekspertka ONZ oraz Kamila Cichocka, CMO Microsoft.
Udział w East Design Days umożliwił studentom pogłębienie wiedzy z zakresu marketingu oraz był także okazją do nabycia praktycznych umiejętności. W trakcie warsztatu pt. „AI w marketingu,” prowadzonego przez Wojciecha Biendzio z Bien Agencja, studenci I stopnia Wydziału Inżynierii Zarządzania PB – kierunki ZARZĄDZANIE, ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI – poznali możliwości zastosowania sztucznej inteligencji w kampaniach reklamowych.
W VII edycji East Design Days uczestniczyli również pracownicy WIZ: dr Urszula Kobylińska, Prodziekan ds. Rozwoju i Współpracy, dr Ewelina Tomaszewska, adiunkt z Katedry Marketingu i Turystyki oraz mgr Tomasz Trochimczuk.