Studenci specjalności marketing internetowy w biznesie uczestniczyli w zajęciach z praktykiem z INFINITY GROUP
04-06-2024W dniu 29 maja 2024 roku, studenci II roku kierunku zarządzanie, specjalność marketing internetowy w biznesie, uczestniczyli zajęciach z udziałem zaproszonego praktyka z Infinity Group, białostockiej firmy IT znanej z pasji do innowacji, cyfrowej transformacji i dzielenia się wiedzą.
Infinity Group od 2001 roku wdraża rozwiązania pomagające biznesom rozwijać się w sieci. Do grona klientów Infinity Group należą takie marki, jak Netia, Domino’s Pizza, Bayer, Castorama czy Multikino, które dzięki współpracy z Infinity Group odnoszą sukcesy biznesowe oparte na nowoczesnych technologiach.
Pan Mateusz Kulik, UX Designer w Infinity Group, chętnie podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem ze studentami. W trakcie zajęć, wspólnie próbowano znaleźć odpowiedź na pytanie: jak osiągnąć sukces w kampaniach reklamowych online? Studenci dowiedzieli się m.in. jak na co dzień wygląda praca UX Designera oraz w jaki sposób skutecznie przygotować kampanię reklamową w Internecie, uwzględniając potrzeby określonej grupy odbiorców i patrząc na model biznesowy z perspektywy klienta. Następnie studenci uczestniczyli w ćwiczeniach komputerowych, w trakcie których w grupach pracowali nad segmentacją klientów będących odbiorcami kampanii reklamowej analizowanej marki. Studenci aktywnie uczestniczyli także w dyskusji, zadając prelegentowi liczne pytania.
Serdecznie dziękujemy za inspirujące zajęcia ze studentami!
Spotkanie z praktykiem zrealizowano w ramach projektu „Politechniczna sieć Via Carpatia im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego”. Koordynatorem wizyty była dr Ewelina Tomaszewska z Katedry Marketingu i Turystyki.