Wydział Inżynierii Zarządzania

Kampanie reklamowe Meta Ads – zajęcia z praktykiem

18-04-2024

W dniu 17 kwietnia 2024 roku, w ramach zajęć z przedmiotu kampanie reklamowe w Internecie, odbyło się spotkanie z udziałem przedstawiciela firmy DrTusz Sp. z o.o., zajmującej się produkcją i sprzedażą elementów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. W ćwiczeniach komputerowych wzięli udział studenci I stopnia kierunku zarządzanie, specjalności marketing internetowy w biznesie.

Podczas spotkania pan Marcin Juchimowicz, na co dzień zajmujący się marketingiem w firmie DrTusz Sp. z o.o., podzielił się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu reklamy Meta Ads. Studenci mieli okazję dowiedzieć się, jakie efekty może przynieść reklama Meta Ads, jak wyglądają kampanie reklamowe na platformie Facebook, na co zwracać uwagę przy ich tworzeniu oraz jak najlepiej wykorzystać potencjał Meta Ads z perspektywy nowego biznesu. W trakcie zajęć zaprezentowano także praktyczne case study z firmy DrTusz, co przyczyniło się do lepszego zrozumienia wykorzystywanych mechanizmów reklamowych. Podczas dyskusji poruszono wiele kluczowych kwestii, takich jak wybór odpowiedniej grupy odbiorców, kreowanie atrakcyjnych treści reklamowych, optymalizację budżetu kampanii oraz monitorowanie jej efektów.

Koordynatorem wizyty była dr Ewelina Tomaszewska z Katedry Marketingu i Turystyki.

Dziękujemy za inspirujące spotkanie, zaangażowanie i wsparcie ze strony pracowników DrTusz Sp. z o.o.


× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.