Wydział Inżynierii Zarządzania

Członkowie Koła Naukowego Marketing 5.0 na branżowej konferencji ECOMMERCE.PL 2.0 w Warszawie

21-03-2024

W dniu 14 marca studenci z Koła Naukowego Marketing 5.0 wraz z opiekunem dr Eweliną Tomaszewską uczestniczyli w renomowanej, branżowej konferencji ECOMMERCE.PL 2.0 w Warszawie. Studenci zaangażowali się także w organizację tego eventu dołączając do zespołu e-commerce. Dzięki temu mieli możliwość przyjrzenia się bliżej procesowi przygotowania wydarzenia takiej skali.

Tematem przewodnim konferencji były „Błędy, które popełniamy w E-commerce. Historie prawdziwe”. Udział w wydarzeniu stanowił doskonałą okazję do wysłuchania trudnych doświadczeń, które napotkali na swojej drodze właściciele sklepów i praktycy e-commerce, zanim odnieśli sukces. Agenda eventu obfitowała w liczne prelekcje dotyczące skutecznych praktyk i narzędzi wspierających współczesny e-commerce. W trakcie wydarzenia odbyła się premiera Sembot 3.0 – narzędzia opartego na AI do automatyzacji i optymalizacji efektywności kampanii reklamowych.

Członkowie Koła Naukowego mieli okazję dowiedzieć się jak skutecznie zoptymalizować procesy w przedsiębiorstwie, aby skutecznie sprzedawać w Internecie. Prelegenci podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniami, co dostarczyło uczestnikom ogromnej dawki inspiracji oraz praktycznych wskazówek na temat funkcjonowania branży e-commerce.

Z pewnością nawiązane relacje i współpraca będą kontynuowane w przyszłości.


× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.