Raport „Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych w Polsce 2023”
10-03-2023
Mamy już pierwsze efekty współpracy Wydziału Inżynierii Zarządzania i BIM ALLY sp. z o.o.
Podczas konferencji Polskiego Klastra Budowlanego „Kierunki rozwoju polskiej branży budownictwa w kraju i na rynkach międzynarodowych” w dniu 27 lutego 2023 r. w Warszawie został przedstawiony raport „Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych w Polsce 2023”. Raport został przygotowany przez dr Iwonę Piekunko-Mantiuk (Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej) oraz Piotra Trusiewicza (Członka Zarządu oraz Dyrektora ds. Marketingu w BIM ALLY Sp. z o. o.), przy znacznym zaangażowaniu studentów ze Studenckiego Koła Naukowego „Młody Inwestor”: Natalii Dobosz, Pawła Kolejnika, Anny Łochnickiej i Mateusza Szorca.
„Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych” to pierwsze ogólnopolskie badanie na temat marketingu producentów materiałów budowlanych na rynku B2B. Jego celem było określenie podejścia do działań marketingowych oraz preferencji w zakresie wykorzystania kanałów i narzędzi komunikacji na rynku B2B.
Partnerami badania byli: Wydział Budownictwa i Nauk o Środowisku Politechniki Białostockiej, Stowarzyszenie Producentów Silikatów „Białe Murowanie”, Związek Pracodawców Producentów Materiałów Dla Budownictwa, Krajowe Zrzeszenie Producentów Materiałów Budowlanych CERBUD, Stowarzyszenie Producentów Betonów, Polski Klaster Budowlany, a także partnerzy medialni: Builder, Rynek Instalacji, Izolacje.com.pl
Raport dostępny jest na stronie internetowej
Wzmianki o raporcie pojawiły się m.in. na stronach internetowych: