Rozpoczęto prace nad pierwszym zadaniem projektu e-MentEdu
15-03-2022
W dniu 11 marca 2022 r. odbyło się spotkanie inicjujące prace nad pierwszym zadaniem projektu e-MentEdu „E-Mentoring: A New Qualification for Continuing Education and Training”. Zespół pracowników z Wydziału Inżynierii Zarządzania w składzie: dr hab. Ewa Glińska, prof. PB, dr Ewa Rollnik-Sadowska, dr Urszula Ryciuk, dr inż. Halina Kiryluk oraz dr inż. Romuald Ziółkowski dyskutował nad strukturą pakietu edukacyjnego do e-mentoringu.
Realizowany na Wydziale Inżynierii Zarządzania projekt e-MentEdu ma na celu zaprojektowanie i rozwinięcie nowej kwalifikacji zawodowej w celu wsparcia kształcenia ustawicznego. W ramach projektu przewidziane zostały trzy główne zadania, z których pierwsze obejmujące „opracowanie edukacyjnego pakietu do e-mentoringu” właśnie się rozpoczęło. Pakiet edukacyjny będzie obejmował:
moduł szkoleniowy do nabywania kompetencji i umiejętności e-mentoringowych;
multimedialny przewodnik po e-mentoringu, skupiający się na relacjach mentorów i podopiecznych w środowisku online;
scenariusze dotyczące umiejętności związanych z e-mentoringiem, skupiające się na tzw. umiejętnościach miękkich. Zadanie zakłada także szkolenie na temat „Najlepszych praktyk w e-mentoringu”.
Projekt jest finansowany ze środków Programu Erasmus +, w ramach działania KA220-VET – Cooperation partnerships in vocational education and training. Członkami konsorcjum projektu są: Rezeknes Tehnologiju Akademija (Łotwa) – Lider projektu, A & A Emphasys Interactive Solutions (Cypr), Jekabpils Agrobusiness College (Łotwa), BURGASKI SVOBODEN UNIVERSITET (Bułgaria), Ecoistituto del Friuli Venezia Giulia (Włochy), a także Politechnika Białostocka.
