Wydział Inżynierii Zarządzania

Jak budować i komunikować markę biznesową w Internecie?

14-05-2021
Smartfon z uruchomioną aplikacją social media. Fragment klawiatury laptopa.

Chcesz zdobyć wiedzę z zakresu Marketingu, Komunikacji Marki oraz Tworzenia i Promowania Kanału Sprzedaży?

Weź udział w bezpłatnych, certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez najwyższej klasy specjalistów, tj.

Marta Rogalewska – projekt menedżerka, strateżka marketingowa, analityczka, współzałożycielka dwóch agencji kreatywno-technologicznych, współtwórczyni edukacyjnej marki Gold&Finch.

Gabriel Matwiejczyk – psycholog, od 2005 roku zajmuje się badaniami Internetu, pomiarem efektywności kampanii. Współautor niedawno wydanego przez PWN podręcznika „Badania Rynku”.

Michał Olszewski – specjalizuje się w budowaniu i weryfikacji modeli biznesowych przy użyciu Lean Canvas i Business Model Canvas, pracuje w FundingBox Accelerator, międzynarodowej firmie wspierającej przedsiębiorców i innowatorów poprzez różne modele finansowania i programy akceleracyjne.                                   

Tomasz Misiukiewicz – od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją wizualną i reklamową, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji holistycznej Przestrzeń.                                        

Małgorzata Bieroza – ilustratorka i Art Director w Isobar Poland, założycielka i CEO studia projektowego Wyraz.                             

dr inż. Paweł Tadejko – wielokrotnie nagradzany fotograf, od ponad 10 lat promuje Podlasie w kraju i zagranicą, kierownik studiów podyplomowych „Marketing Internetowy”, architekt oprogramowania i specjalista od data science, dyrektor R&D w startupie workai.

Paweł Paszkowski –  strateg e-commerce i marketingu internetowego, od ponad 10 lat menadżer w największych polskich e-commerce’ach.         

Bartosz Jurkowski – psycholog, trener, lektor,  założyciel centrum szkoleniowego I’MPRO IMPRO, prowadzi warsztaty improwizacji stosowanej dla zespołów, menedżerów, firm.                                                                       

 

INFORMACJE O CYKLU SZKOLEŃ

8-dniowy cykl szkoleniowy, w którym doświadczeni specjaliści – praktycy podzielą się swoją wiedzą z zakresu strategii biznesowej i marketingu. Udział w szkoleniach to szansa na poznanie warsztatu pracy twórców kampanii dla globalnych marek oraz na networkingową wymianę biznesowych doświadczeń z uczestnikami z Litwy.

W trakcie cyklu dowiesz się (na praktycznych ćwiczeniach i przykładach z rynku) jak stworzyć fundamenty mocnej marki, skąd czerpać wiedzę o rynku, jak zarządzać finansami i jak zadbać
o komunikację marketingową firmy.

Warsztaty będą prowadzone w języku polskim. Każde ze szkoleń połączone jest z dodatkowym międzynarodowym spotkaniem networkingowym w języku angielskim.

Uczestnikami szkolenia mogą być lokalni przedsiębiorcy, osoby zatrudnione, szukające nowych możliwości rozwoju przedsiębiorczości, ludzie młodzi (18-29 lat) oraz starsi przedsiębiorcy, którzy posiadają ideę biznesową i chcą ją rozwijać.

 

Szkolenia będą przeprowadzone w formie zdalnej na platformie Zoom.

Czas trwania każdego szkolenia: 16h lekcyjnych (8:30-17:00) rozłożonych na dwa dni. Tematy poszczególnych szkoleń i terminy:

  • Szkolenie 1. Podstawy marketingowe i finansowe działalności gospodarczej – 18-19.05.2021

Na szkoleniu stworzymy fundamenty strategii marketingowej, pomożemy Ci zyskać kontrolę nad wizerunkiem i sprawnie ruszyć z przemyślanymi, nastawionymi na realizację celów działaniami!

Drugi dzień szkolenia to wprowadzenie do badań rynku bazujących na najłatwiej dostępnych narzędziach oraz przegląd aspektów finansowych, które pozwalają na krytyczną analizę opłacalności biznesu.

  • Szkolenie 2. Kreowanie wizerunku marki – 26-27.05.2021

Dowiesz się, jaka jest rola komunikacji wizualnej we współczesnej strategii biznesowej, jak odróżnić dobrą i złą komunikację oraz jak skutecznie pracować z freelancerami, studiami projektowymi
i agencjami, by prowadzić efektywne działania marketingowe.

To także całodniowy warsztat fotograficzny oraz przegląd narzędzi związanych z fotografią produktową i marketingową.

  • Szkolenie 3. Projektowanie i zarządzanie kanałem – 01-02.06.2021 

Podczas szkolenia poznasz najważniejsze kanały sprzedaży oraz nauczysz się budować strategię obecności on-line dla Twojego biznesu. Pomożemy Ci zaprojektować ścieżkę zakupową Twoich klientów. Dowiesz się jak planować kampanie reklamowe i wydatki z nimi związane.

  • Szkolenie 4. Promocja kanału – 09 i 11.06.2021

Zastanawiasz się, jak  tworzyć treści, które przyciągają uwagę, angażują i sprzedają. Sprawdzimy to w praktyce! Poznasz język Internetu, dowiesz się jak włączyć marketing w wyszukiwarkach do swojej strategii i jak reagować na opinie klientów. Zmieniaj fanów w ambasadorów marki.

Otrzymasz szczegółową instrukcję – krok po kroku – jak stworzyć swoje pierwsze płatne kampanie w mediach społecznościowych (Konfiguracja Menedżera Firmy i Menedżera Reklam Facebooka, tworzenie grup docelowych, pierwsza kampania).

Dowiesz się, jak uniknąć typowych błędów, przejąć kontrolę nad swoimi zasobami, skonfigurować grupy docelowe i zaplanować wydatki. Cały proces zostanie pokazany w czasie rzeczywistym 
w prawdziwym środowisku pracy – gotowy do skopiowania i stworzenia podstaw do profesjonalnej pracy.

Zarejestruj się na szkolenia już dziś! Każdy może wziąć udział więcej niż w jednym szkoleniu.

Formularz zgłoszeń

Szkolenia zostaną przeprowadzone w ramach projektu ACCELERATION OF BUSINESS SUPPORT ECOSYSTEM (ACCESS). Działanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020.

Ogólnym celem Projektu jest promowanie tworzenia, rozwoju, innowacyjności oraz współpracy przedsiębiorstw poprzez poprawę usług wspierania biznesu w Kownie, okręgu mariampolskim na Litwie oraz w podregionach Suwalskim i Białostockim w Polsce.

Strona internetowa projektu ACCESS

Kontakt w sprawie szkoleń: dr Joanna Szydło j.szydlo@pb.edu.pl; dr Marta Jarocka m.jarocka@pb.edu.pl

Serdecznie zapraszamy!

 

Regulamin rekrutacji do udziału w szkoleniach ACCESS (PDF, wersja dostępna cyfrowo)

 


× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.